Spend?


...or save? Mmm, det är frågan. Håller på att fundera ut nyårsutstyrsel. Yes, i år är jag ute i god tid:) Så är ju då frågan, ska jag beställa någon av dessa underbara klänningar från asos eller sätta ihop den där SISTERS/TOPSHOP looken, ELLER ska jag använda den fina jag-tycker-om-så-mycket-men-bara-
användt-en-gång--klänningen
som hänger i min garderob... Huum. Jag vet ju självklart vad svaret boooorde vara, men nu är ju fallet ej så och det kliar så mycket i mina fingrar för jag vill bara klicka hem en från Storbritannien!!!

Den i siden ligger runt 360 SEK och de andra två mellan 550-580 SEK, så det är ju inget rån heller direkt. PLUS att asos har fraktfritt till hela världen just nuuuuu!


Kommentarer
Postat av: nadja

tjusiga klänningar !

2010-12-09 @ 19:16:35
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0