Dear Santa...

 



Här har jag knåpat ihop min önskelista! Kommer säkert komma en
"del två" så småningom... ;)
  • Produkter från Björn Axén till mitt meeeegaplatta hår!
  • Ett par LEVIS's Curve ID-jeans. Har så jäkla svårt o hitta jeans som passar till mina breda höfter o halvstora ass med spinkiga ben, men tror att dessa hade suttit som en smäck! Ser det på dem likzzom;)
  • Ett par riktigt, jädrans varma goa curlingkängor. Har bara ett par stövlar som är typ hyffsat varma som jag haft i 3 år...
  • Och sist, och antagligen minst också, höhö... En liten, liten minivovve :') En sån här vit liten pomeranian vill jag haaaaaa! Fast tror ändå det får vänta. Men om jag liksom fick välja:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0