G, to the B, to the fucking G

Oj oj oj, nu är det massa jobb så hinner inte blogga lika mycket under dagarna. Men det är skit kul :D gjort en liten tidning till ett företag som de skickar ut till sina anställda. Är också med och tar fram designen på tre nya hemsidor! Skit kul :D Och jag började igår... Kan visa er dem sen när de är klara :)

Tänkte bara berätta en lite rolig detalj från vår vistelse i Göteborg i helgen... När vi kom in i Nordstan så satt Bingo Rimér och signerade sin nya bok. Och eftersom jag hört och läst massa bra om den innan och varit sugen på den så slog jag självklart till! Jäkligt cool snubbe måste jag säga! Höhö. I like him, as ball! Så först kändes det lite pinsamt att ta kort men när alla gjorde det och han själv insisterade så drog jag fram kameran. Så frågar han:
-Åå, vilken är det du har, G11:an eller G10:an?
-Nej det är G12:an, svara jag.
-VAAAAA, finns den ute?! Shit, och du har den men inte jag... Katastrof ju! Men asså va, skämtar du med mig eller? Jag får se! Fan va fräsch.





och ja, den är verkligen GRYMT bra! Han har onekligen levt ett faschinerande liv, och verkar fortsätta så. Jag var hooked efter två sidor! Rekomenderas varmt :)


Kommentarer
Postat av: Daniel

haha, var stolt över att ligga steget före! :D

2010-11-04 @ 14:42:09
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0