handikappad utan mitt äpple

Glömt mobil = handikappad typ.

Var hos mamma o käkade igår kväll. Kommer hem till Alex igen och jag märker jag glömt min mobil. Alex hånar. 2 sekunder senare - Alex märker att han också glömt sin mobil. Jag hånar.

Bilen på sin plats längs in och nere i parkeringshuset/garaget. Garaget ligger ett kvarter bort. Precis kommit innanför dörren och fått av oss ytterkläderna. As trötta sen kvällen innan, vill bara sova. Skiter i att hämta mobilerna.

Nästa problem -hur kommer vi upp i morgon bitti? Alex äger ingen väckarklocka. Am I surprised? Svar nej. Tar en gammal mobil.

Jag har fortfarande inte fått tag på min mobil/hämtat den. Irriterande? Svar ja! Som fan. Alex hämtade sin på väg till jobbet.

I-landsproblem? SVAR JA. För I'm still alive.

Slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0