min tisdag

Blev en runda på stan idag på lunchen. Så jag gick inom H&M och köpte en ny träningstopp och en as söt pälsmössa från herravdelningen:) Den kommer bli bra att ha i vinter, på skidsemestern mm! Det ryktas om snö här i dagarna ju... Bara vår lilla hörna här av landet som inte har snö för tillfället. Träningstoppen pallade jag inte prova då så får se när jag kommer hem om den passar :)

Och förresten, jag köpte persilade på Systrarna Olsson också! Det är en krydda:) Med den gör man väääärrldens sjukt godaste, kalla sås. Helt underbar till fisk och kokt potatis. Blir nog det i veckan så ger er receptet då ;)



99 kr på H&M's herravdelning. Grymt bra pris! I like :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0