think i'm gonna cry...

Ja asså nu börjar jag snart lipa av frustration. Jag har fått min iPhone 4, jag har lämnat över de jädrans papperna som ska föra över mitt nummer vilket tog tre dagar, och jag har aktiverat mitt sim-kort hos 3... MEN min dongel från 3 funkar inte, eller rättare sagt: internet funkar inte. Så jag har inget internet, vilket betyder att jag inte kan ladda ner iTunes som behövs för att jag ska kunna synka phonen med iTunes för att mobil + sim-kort ska aktiveras och börja fungera :'(


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du avaktiverat det gamla simkortet på 3s hemsida?

2010-11-09 @ 21:55:43
Postat av: Louise

Sv: nej men kan inte göra det inann jag fått iPhonen aktiverad ju för då har jag ingen mobil alls... Men tack i alla fall:)

2010-11-10 @ 10:14:54
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0