two more pieces

Det kom lite kläder igår från H&M. Bara sådär... Trevligt:) nej kiddelidda!

Men det blev en nice tisha i "nougat" som färgen hette. Lite större, lite längre, lite mer neutral. Snygg med "läderleggings", high heels och stort/långt halsband:) Samt en leopardmönstard klänning, bara för den var så jävla billig! Hehe... Den var väl OK i färgen, men satt grymt snyggt! Kunde dock haft en storlek större men det blir finfint ändå! Svårt det där med zzzizez...
.
En liten önskelista här på annat jag skulle vilja ha:)


UPDATE:
Allt ovan är från H&M!
Grön klänning, svart byxdress -shorts, svart topp, svarta stretchbyxor, stickad poolo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är allt ifrån HM, eller var är den svarta klänningen ifrån? :)

2010-11-18 @ 15:02:49
Postat av: Louise

Sv: yes allt är från H&M :)

2010-11-18 @ 16:00:34
URL: http://bylouiseemilia.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken storlek tog du i leopardklänningen? Är också sugen på en sån, har sett den på HM.se =)

2010-11-18 @ 19:30:40
Postat av: Louise

Sv: Jag tog XS och den sitter som den ska och allt, väldigt snygg på! Men jag är övertygad om att jag skulle kunna ha S också! Så den är inte stor i storleken liksom. Brukar man ha XS-S kan man ta S! :)

2010-11-19 @ 14:17:07
URL: http://bylouiseemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0