vill_ha.nu

Mmm, dessa vill jag ha! :( fast jag har ett par röda leggings i skinnimitation som I like. Och så är mina gråa skinnbyxor från H&M är på väg! Fast vill inte ha dem så myckt att de är "to dir for"... Men jag menar att hade jag haft obegränsat med pengar hade jag köpt dessa också! Lite mer alldagliga på något sätt, men ändå grymt coola!

399 kr från Lindex! I bomull men med ett "vaxöverdrag" så de ser "skinniga" ut :)

Och ja, jag har haft de gråa innan men de gick faktiskt i sönder. Så jag rekommenderar inte att ha H&M's byxor av skinnimitation när man sitter och chillar i soffan! Speciellt inte om man som jag gärna drar upp benen och så där... Då spricker dem! :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0