1,5 besvikelse

Besvikelse 0,5: Hämnden
Igår var vi som sagt och såg den nya filmen Hämnden på bio, den med Mikael Persbrandt. Och mmm, jag vet inte riktigt vad jag tyckte... VÄLDIGT hemsk "historia". Både nere i Afrika där han befann sig stundtals i filmen och jobbade som läkare. Ja jag tror ni kan föreställa er ungefär; läkare - Afrika - mycket barn, unga flickor - soldater dvs onda män. Ja, you get the point. Fruktansvärt. Ville bara gråta. Sen en skrämmande bild, men säkert ofta sann i viss utsträckning, av hans familj och framförallt hans son och hans vänskap etc hemma i Danmark. Så ja, väldigt gripande. Förväntade mig mer men ja, den var bra.
.
Besvikelse 1: nya skinnjackan
Fick hem min skinnjacka igår som jag beställt från H&M. Och den var inte alls som jag hade hoppats på. Jätte konstig i passformen!!! Korta ärmar och väldigt bred i kroppen liksom. Behöver man sån passform får man väl köpa större jacka... Huh :( Men riktigt varm & go' så jag ska ge den en chans till när jag kommer hem ikväll och prova den ordentliget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0