B P

Igår blev det Body pump för mig & Karro på Träningsakademin! Älskar det. Jag känner verkligen hur bra det är för mn kropp! Och mer sånt kommer det bli för igår tecknade jag medlemskap där :)

Och tips, på söndag är det öppet hus där! Jag kommer inte riktigt ihåg när det var men tror det började runt 9-9:30 och höll på till kl 15-16, något sånt... Goggla bara på Träninsakademin Ängelholm och kolla på deras hemsida som kommer upp där:) Rekomenderas! Då kan man ju prova på Body pump då, Body balanc som är typ yoga/pilates-aktigt, Core & Crossfit som ska va grymt krävande, Body step som är kondition till 1 000, Zumba & Afro som tränar musklerna med dans osv :) Piss att jag missar det alltså!!!!!!!!! Kommer hem senare på eftermiddagen från Småland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0