"bara sport, bara sport, bara massor utav sport!"

Nej inte riktigt... Men igår var jag på något slags möte på Träningsakademin där jag har gått och tränat nu en vecka. Haft sån prova-på-vecka! Så visade hon runt lite, snackade priser och vad man är intresserad av att träna osv.

Sen skulle jag gått på Body balanc senare på kvällen, men jag orkade faktiskt inte och inte min kropp heller! Tränat 3 gånger på en vecka från att inte träna alls, så jag tyckte att både jag och min kropp var värda lite vila ;):) Men Body Balance verkar i alla fall väldigt nice! Har ju inte fått provat det ännu... Men det är en kombination av yoga & pilates typ tror jag man kan säga!
.
Blir nog Core i morgon eller Body Pump på torsdag! Här kommer lite "träningsinspiration så länge" ;)
från Stadium, ellos.se & sportamore.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0