B.b.

Igår va jag och tränade Body Balance för första gången! Det var mega nice:D I like it, big time! Det är ju som sagt typ yoga/styrkesträning samtidigt som man tränar smidigheten och rörligheten.

Och det var egentligen så jag började på Träningsakademin. För jag pratade med Carina, Alex pappas fru, om träning och så och att jag skulle vilja prova yoga. Tyckte det verkade passa mig med styrketräning, smidighet och så. Både att träna upp det men också något som ligger för en. Så sa hon att ett av passen där hon gick på T.a. var det. Och så visste jag att min kompis Karro gick där, så jag testade... :)
.
Så ja, det kommer det bli mer av kan jag säga! Men ikväll blir det Body pump igen som är en av mina andra favoriter :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0