JAG VANN, JAG VANN :D

Haha nej men jag vinner fan aldrig något, men idag gjorde jag! Jag vann förstapris i vinlotteriet här på jobbet idag. Visst, vi har det varje vecka. Men jag vinner ändå aldrig :P Så det var lite nice.

Vi kör så att den som veckan innan vann förstapriset ska samla in en 20a från dem som vill vara med den veckan och gå till Systemet och handla tre flaskor vin. Ett dyrt, ett mellan och ett billigt vin liksom. Sen står allas namn nedskrivna på små lappar som vi drar. Då gäller det att vara kvar så länge som möjligt. Den som drar 3e-priset får alltså det billigaste vinet, den som blir dragen näst sist vinner andra priset vilket anses som det bästa här för ingen vill egentligen gå iväg och handla nästa vecka, och den som blir dragen sist vinner första priset dvs det dyraste men får också handla nästa vecka. Men fine by me! :D

Detta vann jag:)
Ikväll får jag väl se om jag gjorde ett bra val... Jag var nämligen med Lykke här och handlade innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0