Julstädning?

Så kallade i alla fall Alex det... :P Med andra ord, en rejäl jävla storstädning på ren svenska! När man torkar kaklet på alla väggarna, då är det storstädning.

Så ja, det blev en sådan i hans lägenhet igår. Jag började i lördags och torkade alla luckor och lådor, invändigt och utvändigt, ugnen, spisen och kaklet. Sen höll han på heeela dagen igår så när jag kom dit på kvällen hjälpte jag till :) Badrummet blev jätte fint med nya badrumsmattan och allt :) Men en hel del kvar. Fortsättning i morgon där vi slutade!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej.



Min domän har jag köpt på loopia.se och sen har jag webbhotell hos manufrog.com



Det är min pojkvän som hjälpt mig sätta upp allt dock hehe.

2010-10-19 @ 10:56:39
URL: http://emmaskogmyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0