kärt återseende

Nu sticker jag från jobbet och beger mig hemåt för en snabb uppfräschning. Sen ska jag ner till stan och fika med Filleeeeeeeee:D tillsammans med de andra brudarna! För hon kom hem från Cypern igår, sha nana nana! Så sjukt, nästan ett år sen vi sågs. Jag, Micie & Marielle stack ju till Australien den 2 november förra året, och när vi kom hem hade Filippa åkt till Cypern för att jobba. Så ja, 1 år minus tre veckor ungefär...

kaaaniiiiijn-kääjjlek



cuuula gänget... fast marielle är nog faktiskt coolast! hehe

miiih, love this pic av någon konstig anledning :P
en av alla grymma fester hos emil den sommaren, med de bästa.
Ja, där kanske jag hade svartet btw...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0