Like a candle in the wind

Nu ska jag åka hemåt... Sen får jag vänta lite på my man för han slutar senare idag. Ska bli spännande och höra hur det var på nya jobbet för han :)

Ikväll blir det middag hemma hos mammi. Känns som tillfälligheter nowadays... Hehe. Ryktet säger i alla fall att det bjuds på Flygande Jacob och ris, en av de godaste maträtterna på denna jord enligt mig :) För er som inte vet så är det kyckling i ugnen gratinerat med bacon, sås och jordnötter. Muuuuums. Älskar de smakerna tillsammans, jordnötterna gör så himla mycket! Och det bästa av allt är att de är lite så där sega, nästan mjuka, och varmt.
.
.
.
.
.
Bilderna är ifrån när jag & Alex<3 hade mysmiddag hemma innan vi skulle till Mariii och fira henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0