mer Tips!

Klickade hem lite ifrån H&M precis. Och tänkte tipsa om en rabattkod där också, som ger dig 10% rabatt! :) Då är det: 8887. And it really works :)


Igår fick jag mina röda "skinn"-leggings från Nelly. Waaaah. Alredy love 'em! Ni får se bild sen :)

Och skinnjackan åkte tillbaka. Den modellen passade inte mig tyvärr...

Det blev en liten besvikelse idag också; det går inte betala med presentkort på H&Ms internetbutik. Jag trodde faktiskt att man kanske kunde skriva in koden någonstans på sidan, som står på kortet. Men nej, så mina blivande gråa skinnbyxor får förhoppningsvis bli mina IDAG (inte mig emot;). Får kila ner till H&M här i stan sen. Bara min storlek finns kvar nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0