Mer träning

Nu på förmiddagen var jag & Karro finis och tränade igen på Träningsakademin. Ja eller hur! Vad fan har hänt med mig? Tredje gången på mindre än en vecka... Kors i taket! Men jag tycker det är skit kul :D Det som är det bästa med allt!

Idag blev det i alla fall Body Step. Riktigt bra konditionsträning! Och koordinationsträning... HAHA, vår koordination måste sitta i röven någonstans. Så vi hade väl lite problem med att hänga med:P Vilket gjorde just Body step måttligt kul. Men instruktören sa efteråt att det tar 2-3 gånger innan man kommer in i det. Så jag får se, kan absolut gå på det igen men är där något annat pass som parssar bra också så kommer jag nog välja det istället :) Kan bara säga att det är fett mycket jobbigare än vad man tror! En del styrketräning också i slutet på passet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0