Monday morning, again...

Konstaterande: JAG ÄR INGEN MORGONMÄNNISKA! Det har jag i och för sig vetat länge men ville bara bekräfta det ännu en gång. Sena kvällar aka nätter, och sena morgnar är min melodi! höhö. Måste nog göra något åt det snart på jobbfronten...

Helgen har varit mycket bra men ganska sliten :P Har en hel del bilder jag ska ladda upp sen :)
Har i alla fall jobbat på Bahnhof Bar både fredag & lördag kväll. Och innan vi började i lördags (vi = jag & Alex, jag satt i kassan & han är DJ ju:) var vi hemma hos Marielle och firade henne som fyllt 21! Sög dock att vi var tvungna och lämna så tidigt:(


Updaterade inlägget här innan också! Slarvigt av mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0