Monday morning

Go morron', go morron'!

Helgen har varit mycket bra största delen av tiden :) Jobbade på Bahnhof i fredags kväll, den nattklubben i Ängelholm som jag bl.a. är värdinna & kassörska på.
.
I lördags degade jag & Alex mest. Sen blev det fest med The gang, VÄRLDENS UNDERBARASTE MÄNNISKOR, i Helsingborg. Firade Marielle som fyllde 21 :) Vi var på Jonas båt och festade som är en restaurang/bar där det egentligen var 20årsfest. Men vi blev också inbjudna :)
.
HAHA, jag tyckte detta såg rätt kul ut... Alex sätt att ta av sig jeans OCH strumpr. Bara klivit rätt ur ju :P Vet dock inte hur han lyckades för jag provade sen och det var typ omöjligt x)


Igår, söndag, var det också bara massa chill. TV hela förmiddagen och sen städa upp min "walk over-closet" (mitt rum efter en helg av klädproblem, stress osv.;) höhö. Fick t.o.m. lite hjälp av min älsk! Sen blev det söndagsmiddag & mys hos Alex föräldrar.
.
Slänger upp lite bilder snart från lördagskvällen :)
.
För övrigt är jag head over heels in love i min Alex. Så kär så jag vet inte var jag ska bli av! <3 tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0