Shopping-lunch

Det blev en liten runda på stan nu på lunchen då mina presentkrot på H&M och MQ gick upp i rök. Nästan iallafall...

Gick in och hämtade mina gråa skinnbyxor på H&M. Nu har jag äntligen dem i min säkra ägo! höhö
På MQ fick jag beslutsångest... Igen. Det som är bra med provrum ibland är att en hel del av plaggen man samlat på sig har en tendens att sållas bort där då de kanske sitter konstigt, den enda storleken som fanns kvar passade inte eller liknande. Men näpp, inte idag! De 4 olika tröjorna jag hittade fanns i alla storlekar, alla var skitsnygga, alla färgerna var fina och jag ville ha alla. Till slut blev det i alla fall den här nedanför; grå, kort modell med detaljer i svart skinn :)

Tror jag hittade en present till Alex också när han fyller år om knappt en månad :) Så nu har jag två på lager. Vi får se hur det hela slutar!


399:- från ZOUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0