Work out!

Igår var jag på träningsakademin igen med Karro efter jobbet. Jag har sån prova-på-vecka nu så tänkte prova lite olika. Får se om det blir något pass på lördag eller söndag också :)
Och ja, det blev bodypump då! Träning med skivstång till musik typ... Skit bra! Jag kände verkligen hur det tog i mina ryggmuskler (och alla andra muskler för den delen) som jag har haft så ont i så jag vaknat av det på nätterna ett tag. Super bra träning alltså!!! Och mina biceps har väl aldrig varit så där vältränade. För övrigt är jag ingen biffig person alls... HAHA. Men ja, väldigt bra och rekommenderas varmt! Kul också, väldigt varierande :)
Och det ästa av allt: JAG TYCKER DET ÄR KUL OCH TRÄNA :D (vilket aldrig har hänt innan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0