Drop dead gorgeous

 




Asså ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Så förbannad jag blir...!!! Ja, som många redan vet kommer Elin Kling släppa en liten kollektion för H&M den 3 februari. MEN DÅ ÄR JAG I NORGEEEEE. För helvete liksom!!! Huuuuur jävla drop dead gorgeous är inte den där kostymen? Fy satan vad snygg den är. Och the white cluth is to diiiiie for! En helt underbar klänning också som känns väldigt Dagmar-inspirerad vilket jag tror den är också eftersom hon gillar sin där ifrån :)

HÄR kan man se bilder på allt. Ett skit snyggt linne, en vit basic topp och en fint armband som jag också hade velat ha! Mmmmmm. Åka över till Göteborg den dagen eller... :P Nej men hooooppas det säljs på nätet också! Annars var det bara i Sthlm, Gbg, Malmö & Uppsala det säljs i. Sen var det ju det där med pengar... Men det är ett senare problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0