Jag älskar när...





Gosh, som du skämmer bort mig med alla komplimanger och sättet du behandlar mig på. Du får mig att känna mig som en prinsessa. Och när jag säger det till dig, att du skämmer bort mig, så svarar du bara att det är så du känner och undrar om jag inte vill att du ska säga så mer... Men det är väl klart jag vill, du får ju mig att känna mig som den lyckligast människan på jorden. Kan inte riktigt fatta det.


Jag älskar när du säger att du älskar mig, och när du frågar om jag fattar hur mycket du tycker om mig. Jag älskar när du säger att du är så lycklig och jag älskar när du säger hur vacker jag är, fast än jag är alldeles nyvaken och känner mig som en höstack. Jag älskar när du skrattar åt mig för jag är så klumpig, eller att du tycker jag är söt när jag är sur. Älskar när du säger att bästa stunden på dagen är när vi kryper ner och bara får hålla om varandra och när du säger hur len min hud är mot din. Jag älskar när du klättrat upp på soffans armstöd med gittaren och tyst för dig själv sjunger med på en balad. Jag älskar att du hela tiden hör av dig under dagen och säger att du saknar & tänker på mig. Jag älskar att få somna i din famn med dina beskyddande armar runt mig. JAG ÄLSKAR DIG, Alexander Jernberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0