Off to work!




(Sydpolen eller Grönland? Nope, stranden i Ängelholm atm!)

Oooh yes, börjar kl 13 idag!! Sweeeeet :D Jobbar ju längre då men inte helt fel ändå... I morgon börjar jag kl 14, torsdag kl 11 och fredag kl 12 tror jag!

Så det blir träning innan jobbet onsdag & torsdag tänkte jag. Skulle gått på Body Balance igår, en mix av yoga, pilates & thai-shii tror jag! Men asså allvarligt talat så glömde jag bort tiden! Den bara sprang iväg när jag kom hem, så sen fråga Alex bara om jag inte skulle träna. Men då var det för sent... Suck :(

Men ja, så i morgon förmiddag blir det på att testa något nytt, Easy kallas det på Träningsakademin där jag går. Det är 30 minuters intensiv intervallträning de har i grupp på några nya maskiner där! Kom på att man kanske ska boka, bara typ 6 platser där... Och sen blir det Body Pump, skivstång och grejer liksom på torsdag morgon. Ska upp med tuppen (Alex;) då när han går till jobbet tänkte jag. He he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0