ringa på en ring?



Uuuuh, varför kan ma inte ringa på en ring? Så som man kan ringa eftersin mobil när den är borta... För jaaaaa, min ring är bort! Tror jag börjar gåta snart! Jag lovar, när jag hittar den ska jag aldrig mer lämna den ur sikte! Bara lägge den på sin rätta plats när jag tar av mig den, i sin lilla box bland alla de andra smyckena!

Jag märkte det igår, men den måste ha försvunnit i tisdags! Hade den på jobbet, som jag alltid har! Borde inte ha tagit av mig den i omklädningsrummet när jag slutat. Liksom varför skulle jag göra det? Jag gör aldrig det! Kan liksom ha den på mig när jag bytar om... dOOOh. För jag tror att jag tog av mig den när jag skalade potatis i tisdags kväll, så rent logiskt skulle den vara i köket. Men fan letat över allt, alla skåp och skit. Men kan ju va att jag gått iväg och tatt av mig den inteför skalandet, så har letat i resten av hela lägenheten också! Sen dammsög jag efter det, tänk om den ramlat ner på golvet och jag dammsögit upp den!!! Men då borde det ha rasslat till rejält och så det  borde blivit sån "oh-shit-får-se-om-jag-saknar-något-i-morgon - insident", men det blev det inte :(

Tillvägagångssätt:
1. Koll på obbet/i mitt skåp idag. (var ledig igår)
2. Öppna dammsugarpåsen och dissikera den. (ser inte fram emot det)
3. Verkligen barskrapa hela jävla lägenheten.
4. DÖÖÖH-DÖÖÖ! Gå ut i soprummet, leta upp våran Statil-kasse som jag slängde igår i någon av de gröna tunnorna, dissikera den. (ser ännu mindre fram emot det)
*Och om inte det funkar då?!?!?! :(

Ååååh lilla ring, kom fram! :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0