UPdate!

Okej, lite uppdatering anske behövs... Länge sen jag skrev :S Men har jobbat massor så därför!


Helgen var ganska lugn. Var med Karro i fredags, blev en sväng till Torstens för några glas och sen sleep over at her place! Lördagen var det jobb på Bahnhof Bar och söndagen bestod av chill & middag hos "svärföräldrarna" på kvällen. (Världens bästa söndagar har vi för övrigt, så jävla nice!)


I måndags var det 75-årskalas för Alex "plastmorfar" Einar. Så efter jobbet åkte jag & Alexis dit med blommor & blader och fick lite god tårta:)
(Bild: Einar, Fudge & Isak på julafton:)

Igår var jag ledig. Då begav jag & Filippa oss till Malmö för jag skulle kolla på hästapålle som jag kanske skulle ha. Dock kändes det sådär, hästen var fin men för mycket arbete på den! Vill inte bara ta en för att jag ska nu, så nej. Får se vad som händer, jag har en till intressnt :) Dock har jag sjukt nt i röven idag! Sittbenen liksom, helt öm! 8 månader sen jag red senast, men det sitter i ryggraden kan jag lova, sick är det! :)


Igår kväll tränade jag på Träningsakademin. Funktional Moves. Inget för mig, kändes väldigt tantigt... Det var hopp, skutt, rulla runt på golvet mm. Men känner det ändån i benen idag! Går dock hellre på Body Pump i så fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0