NYE


Måndag och jobb... Tillbaka till verkligheten. Kort vecka dock! Trevligt :) Fast blir väl lika lång som de kommande denna månad, nämligen 2-3 dagar i veckan eftersom jag nu bara jobbar halvtid på en reklambyrå!

Och inte bara ny vecka, nytt år också! Har ett helt underbart år framför mig, vad som än händer. <3 För övrigt var min nyårsafton perfekt! Fast glömde kameran hemma :( Haha, det går inte så bra för mig och min kamera just nu... Tror inte den gillar mig! Får se om någon av de bilder som togs med mobilen kanske kommer upp. Först blev det lite fördrink hos oss, sen till Alexandra & Filiph för trerätters, fest, dricka, lek, sång & skratt! Ner till torget vid 12-slaget för att kolla fyrverkerier mm och sen dansades det natten lång på Bahnhof Bar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0