work out


Det blev visst att jag klickade hem lite träningskläder igår också. Från H&M. Usch, lovade ju min p.v. att inte göra det så mycket mer... Hmmm ;/

Ska i alla fall försöka komma igång med träningen igen! Vatt riktigt segt med det nu den sista månaden, inte alls varit sugen! Men lättare nu också när Alexis har det som nyårslöfte. Eller inte nyårslöfte säger han för det håller man inte, mer som en vändpunkt:P Och det ligger ju onekligen något i det!

Men nä, så på fredag eftermiddag när jag är ledig blir det nog 25 min Spin först & sen 45 min Body Pump direkt efter, skivstång och grejer... Kul! :)


Kommentarer
Postat av: issa

Vi får ut o gå långprommisar på helgerna,(o ut o springa när de är bättre väder) ja ska ta de jävligt chill i en månad med festandet så kommer ha abstinens på att röra mig:)

2011-01-05 @ 19:12:10
Postat av: Louise

Sv: jaaa det får vi göra!!!

2011-01-07 @ 13:13:38
URL: http://bylouiseemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0